DanPay blev stiftet i 2013. Dengang var vores ambition, at vi ville bringe et nyt syn ind i en branche, der af mange forretningsdrivende har været anset som tung, uigennemsigtig, teknisk svær og for at sige det på godt jysk – en jungle at finde rundt i.
Dette ønsker DanPay at gøre op med og igen skabe gennemsigtighed og enkelthed i tingene!
DanPay er kendetegnet ved, at vi kender vores kunder – ikke blot som et nummer på en skærm, men også personligt kendetegnet ved at være nærværende og behjælpelig i alle processerne.
Mange af vore kunder vil kunne nikke genkendende til netop dette.
Især hvis de er den ene eller den anden årsag har været i kontakt med vores kundeservice eller vores stab af medarbejdere rundt omkring i hele landet.
I så fald vil de opleve, at vi hos DanPay ved lige præcis hvem, det er vi taler med og hvad deres udfordring er eller har været. Det ligger vi stor ære i.
Årsagen og forklaringen er, at DanPay sætter en ære i altid at følge alle problemer til dørs. En kunde hos DanPay bliver aldrig overladt til sig selv og de ved også, at de altid kan kontakte DanPay uanset hvad problemet eller spørgsmålet er.
De vil til enhver tid blive mødt af et venligt og imødekommende personale, der vil gøre sit absolut yderste for at give kunden en god oplevelse og løse den udfordring eller det spørgsmål, kunden måtte sidde med.
Om Danpay
Filosofien med at skille sig ud og altid give kunden en god og venlig oplevelse, er vi sikkert ikke de eneste der lover – men vi er i hvert fald stolte af at kunne sige, at vi forfølger denne filosofi ud i alle kanter.
Ingen kunder skal overlades til hverken tilfældighederne eller til sig selv – hverken nu eller i fremtiden!